Jdi na obsah Jdi na menu
 

Ostrá úprava válců JAWA 350/638

Ostrá úprava válců Jawa 350/638

Jak si můžete všimnout na fotkách, toleranci přesnosti kanálů ve válci se meze nekladou. Nejen že zcela vůbec nehraje každý válec sám za sebe vložkou vůči odlitku, ale i jeden vůči druhému naprosto s jistotou dává najevo, že se v motoru nemohou nikdy domluvit. Nepřesnosti v jednotkách milimetrů, hrany v přechodové části jedné strany vložky 5,2 mm v druhé 1,7 mm a další strašná čísla, jako je 3 mm schod v sacím kanále. Nesmíme opomenout 2,5 mm ve výfukovém kanále směrem ven a 3,5 mm ve výfukovém kanále směrem dovnitř. V levém válci také trčel závitový šroub do prostoru, kudy má chodit směs. K těmto věcem ve válci se raději nebudu vyjadřovat. Po úpravě válců jsou oba válce nejen zcela bez přechodových hran, schodů a zubů v kanálech a tak dále, ale díky přečasování a vzájemnému spasování obou válců a změně velikosti kanálů dojde k citelnému zvýšení výkonu. 

Taky chci úpravu